LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele comandate pe site-ul nostru vor fi livrate folosind serviciile de curierat rapid ale FAN COURIER.

Pentru comenzile depuse în zilele lucrătoare pana la orele 14:00 livrările vor fi făcute în următoarea zi lucrătoare în localitățile principale deservite de transportator.

Pentru localitățile aflate la distanță de aceste localități livrările pot întârzia cu o zi lucrătoare.

Pentru comenzile depuse după orele 14:00 termenul de livrare se poate majora cu o zi.

Pentru tarifarea livrării se folosește grila curierului, valoare transportului se va afișa în coșul de cumpărături.

Pentru localitățile în care nu există puncte de lucru FAN COURIER, vom taxa kilometri suplimentari conform tarifului transportatorului, valoarea suplimentară o puteți determina la adresa  https://www.fancourier.ro/estimare-cost/, alegând ca destinație județul și localitatea unde doriți să fie făcută livrarea.

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 lei costul transportului este suportat de TESVA srl, pentru localitatile cu puncte de lucru FAN COURIER.

CONDIȚII DE GARANȚIE

In conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 republicată privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, Vânzatorul este răspunzător față de Cumpărător pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor pe o durata egală cu durata medie de utilizare a acestora.

Becurile și siguranțele auto sunt consumabile auto care nu sunt acoperite de  garanție decât dacă se constată că defecțiunea s-a produs datorită unui viciu de fabricație, constatat pe durata medie de utilizare a acestora, care conform datelor oferite de producători este exprimată în ore de funcționare.

În acest caz, pentru a beneficia de garanție, piesele trebuie montate într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastră de automobil.

In termenul de garanție, TESVA va asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin înlocuire. Termenul de realizare a garanției este de 15 zile si curge de la data la care unitatea specializată de service a constatat deficiențele reclamate de consumator.

Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație, iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data înscrisă pe factura emisă de Vânzător.

Becurile auto cu incandescență cu halogen sau xenon sau cu descărcare în xenon, trebuie manevrate fără a fi atins sau murdărit balonul becului, orice urme pe balon pot fi fatale pentru funcționarea ulterioară.

Vânzătorul este exonerat de răspunderea privind garanția dacă:
– becul nu a fost montat într-un atelier de specialitate autorizat de RAR;
– becul s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate ( ex: igninere pentru unele becuri cu descărcare xenon );
– becul prezintă urme de lovituri, murdărire, zgârieturi, deformări mecanice;

– autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice).

Cumpărătorul care va reclama un bec defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu becul defect, în ambalajul original nedeteriorat, următoarele documente:

– factura de achiziție emisă de către TESVA srl;

– dovada efectuării montajului într-un service autorizat de catre Registrul Auto Român (R.A.R.) pentru echipamente electrice auto ( deviz de montaj și factură fiscală );

– un document emis de către service-ul autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia;

– copie după autorizația tehnică R.A.R. a service-ului în care s-a efectuat montajul;

– copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului pe care a fost montat becul.

POLITICA DE RETUR

ARTICOLUL 9 alin. ( 1 ) din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precizează dreptul de retragere al consumatorului. Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din Ordonanță.

În alin. (2) se specifică faptul că fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: …
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau, în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

În acest sens Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului  în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, Consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Consumatorul poate folosi oricare din variantele propuse la Articolul 9 din Orgonanță.

Recomandăm varianta propusă la alin. (3) și acordăm Consumatorului opţiunea de a completa şi de a transmite în format electronic, pe site-ul www.tesva.ro o declaraţie neechivocă privind retragerea.

În cazul retragerii, conform Ordonanței, TESVA srl va rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul ca ați ales alta modalitate de livrare cea oferită de noi. Plata se va face fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Rambursarea se va face folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului in care vă exprimați acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

Produsele trebuie expediate sau depuse la adresa s.c. TESVA srl, str Gheorghe Doja 197, 720147 Suceava, jud. Suceava, in ambalajul original, nedeteriorat, fara întârzieri nejustificate  în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul returnării produselor va fi suportat de către dumneavoastră.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Becurile auto cu incandescenta cu halogen sau xenon sau cu descarcare in xenon, trebuie manevrate fara a fi atins sau murdarit balonul becului, orice urme pe balon pot fi fatale pentru functionarea ulterioara si de aceea ele trebuie analizate in vederea stabilirii valorii de diminuare.

Pentru returnarea produselor putem fi contactați și telefonic la numarul 0721 259 000 pentru stabilirea modalității de retur, respectiv contactarea firmei de curierat pe care o putem face noi în vederea preluării produselor.

CONFIDENȚIALITATEA PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal reținute la noi sunt cele oferite de dumneavoastră: numele și prenumele, adresa de livrare/facturare, numărul de telefon.

Datele sunt stocate pe serverul pe care este găzduit și site-ul nostru, care beneficiază de o protecție similară cu a altor site-uri de vânzări on-line.

Aceste informații nu vor fi folosite de noi în alte scopuri decât cele legate strict de livrările produselor comandate de dumneavoastră.

Dacă, după livrare, sau în orice alt moment ulterior doriți să fiți șters din baza noastră de date vă rugăm să sunați la numărul 0721 259 000, sau să ne transmiteți un mesaj electronic.